Incearca...Traieste...Simte!!!

joi, 22 aprilie 2010

Esti betia mea!

Chiar daca ma trezesc in fiecare dimineata pe la 11 nu pot sa nu aud sms-urile tale care s-au adunat deja peste limita.Si crede-ma am incercat sa-ti raspund la cel de-al 12-lea mesaj dar nu am vrut sa ma trezesc din visul meu in care te vedeam atat de aproape de buza mea de sus ...
Daca ne vedem azi eu am sa intru in coma si deja mi-am facut planuri sa merg in parc sa ma dau in leagan... Dar defapt nu e bine ca iar vad banca aia a noastra unde ma imbatai cu saruturile tale in fiecare noapte mai repede de ora 9.
Si azi sunt mahmura si toata noaptea am visat camera 19.
Bine bine mai convins ... Ne vedem in acelasi loc ca de obicei , sper sa intarzii sa ma uit putin la soare . Dar defapt nu ... vino repede pentru ca eu ... cred ca esti betia mea!

Un comentariu: